Sunday, August 13, 2006

Birthday Aku 2 Kali Setahun

Heh heh heh..

Sorry kengkawan. Aku memang bz gila last week. Actually last week aku outstation kat JB. Malam kerja, siang tidor. Malam kerja, siang tidor. Sekarang ni aku ada project MSC baru kat Rawang pulak. Kerja 7 days a week. :o(

Aku bukak email hari ni, ada awek email aku wish birthday siot. Padahal aku dah lama tak contact awek ni. Nama dia Lina. Nama penuh dia aku tak pasti la Lina Hangat ke, Lina Suam ke, atau Lina Teoh.

Yang misterinya, Birthday aku sebenarnya 4th August 1977. Tapi, Nombor IC aku 770814-05-5731. Disebabkan si Lina ni simpan database aku, terpaksa la aku bagitau dia Birthday aku 14th August 1977, nanti dia ingat aku cuba menipu data peribadi pulak kalau aku cakap aku lahir 4th August 1977.

Macam mana boleh jadi camtu haaa??? Hanya mereka dan keluarga mereka yang tahu. Walaubagaimanapun, esok (14 August 1977), korang kena wish aku b'day lagi sekali ha ha ha ha ha..

So.. kepada sesapa yang wish b'day kat aku aku hari tu, aku ucapkan terima kassim banyak-banyak. Bukan aku yang cari peminat, tapi peminat yang carik aku. Hubungan aku dengan Datin L cuma sekadar hubungan atas dasar perniagaan. Walaupun bulu ketiak Datin L sangat lebat, aku sungguh selesa berada di sampingnya. Sebab tu aku putuskan pertunangan aku dengan Si Ani, gadis yang hanya bekerja sebagai operator Gudang Garam. Lagipun, Datin L pandai menjaga anak-anak. Terima kasih kepada Datin L yang menghadiahkan aku Kacang Botol makan dengan cicah Tempoyak hari tu. Memang favourite aku tu. Doakan kebahagian kami. Harap-harapnya kami tak bercerai selepas 3 tahun berkahwin macam si Effa Fazifa dengan Yusfi KFU. Kalau bercerai pun, mintak-mintak la kami rujuk balik macam Norman Peguam dengan Abby Kekal. Aminnn..


---------------------------------------------------------------


From: lina@jobstreet.com [mailto:lina01@jobstreet.com]
Sent: 12 August 2006 11:33 PM
To: Hazril Ibrahim
Subject: Happy Birthday, Hazril!

Dear Hazril,

I notice your birthday is coming up on 14 August 2006.

Here is a big HAPPY BIRTHDAY from all of us at JobStreet.com, and we wish you many many happy returns! HAPPY BIRTHDAY!!!

Thank you for being a JobStreet.com member and we wish you all the best in your career and a great year ahead.

Best regards,
LiNa, JobStreet.com

P.S. If 14 August 1977 is not your birthday, please change this information in your resume. Always remember to update your resume with new contact details, new skills, etc.

Your MyJobStreet ID is: tieco
Update your resume

If you want to send feedback to me, kindly write in to lina@jobstreet.com. Please do not just press "Reply".

12 comments:

Peragawati said...

Thanx sbb singgah blog i..

Peragawati said...

happy birthday Taiko..

Adu said...

Happy Birthday!!! :)

Adu said...

Happy Birthday!!! :)

Anonymous said...

kihehehe...

slamat hari tua lagi sekali la....
kem salam kat Lina yerr... auch!

haha

shafarina said...

Patutlah Datin L x marah.. Lina tu rupanya..

booGie said...

Macam siut je.
hehaha.

booGie said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

happy birthday....
kebetulan lak bukak ari ni...

Taiko said...

Terima kasssim semua

Anonymous said...

Hepi Birthday!! Semoga panjang umur. sori lambat sket...

hehe.. ingatkan Lina Joy tadi.. hehheh

NORDIN ABD RASID said...

aku juga ada dua tarikh lahirrr.. satu lagi lupa lah bilaa. tapi somewhere around bulan 12 tu. aku daftar jd org lebih tua buat orang muda daripada menjadi orang muda buat orang tua.err Maknanya tahun aku lahir dah tak sama. Aku masuk darjah tadika ngan org2 muda.. Aku hidup dalam penipuan. Tolong saper2 jgn bgtau JPN.