Thursday, March 16, 2006

TAG 3

TAG oleh Sharida Takuya lagi.

TEN random things you might not know about me.

1. Susah ingat jalan
2. Melatah kalau terperanjat
3. Berat badan bertambah 37kg lepas kawin
4. Selalu tumpahkan air walaupun masa makan di majlis keramaian
5. Selalu langgar pintu dan barang-barang yang tak sepatutnya dilanggar masa berjalan
6. Pernah patah tangan kanan dan kiri
7. Pernah buat rambut PUNK
8. Pusat dalam
9. Kaki lebar - susah nak carik kasut
10. Minat Siti Nurhaliza sebelum dia popular lagi. Last-last, Dato' K pulak yang dapat.


NINE places I've visited.

1. Jakarta
2. Singapore
3. Thailand
4. Gunung Kinabalu
5. Taman Negara
6. Gunung Rabung, Kelantan
7. Langkawi
8. Pangkor
9. Cameron Highland

EIGHT ways to win my heart
1. Kenyit mata
2. Tulis surat cinta
3. Bersiul fiwittt kat aku masa aku berjalan
4. Belanja aku tengok wayang
5. Belanja aku makan buffet all you can eat
6. Bawak aku jalan-jalan naik motor
7. Belanja aku gi karaoke. Kat Bangsar masa opis hour pun tak kisah.
8. Bagi aku apartmen untuk didiami

hahahah macam bohsia pulak!

SEVEN things I want to do before I die
1. Berucap. Eh! Mengucap 2 kalimah syahadah
2. Jadi Millionaire yang berbakti
3. Hantar mak abah gi haji
4. Bungee jumping (entah-entah aku mati sebab bungee jumping)
5. Travel around the world in 80 days
6. Melihat anak-anak berjaya
7. Melihat wajah isteri

SIX things I'm afraid of.
1. Tempat tinggi
2. Ular
3. Drive sensorang di jalan yang gelap dan takde kereta lain di jalan
4. Mimpi dalam mimpi dalam mimpi dalam mimpi. Macam lagu damasutra pulak.
5. Kastam
6. Terkentut dalam lif masa orang lain ada

FIVE things I don't like
1. Makanan tak sedap
2. Menunggu lama
3. Bau ketiak orang yang busuk
4. Orang marah tak pasal-pasal
5. Beli DVD cinema copy (kena tipu)

FOUR ways to turn me off (ni apa aku tak paham la!)

1. Demam
2. Selsema
3. Pening kepala
4. Mati (ni sure shut down)

THREE Things I do everyday
1. Kentut
2. Berak
3. Kencing

TWO things that make me happy
1. Bini senyum
2. Anak gembira

ONE thing on my mind right now

1. Entah!

1 comment:

Izham Miyake said...

Memula aku pelik gak.. apsal ko takut kastam..

Pastu te ingatkan aku pasal keter..

Hahaha.. Patutla!