Monday, January 16, 2006

Sori

Dah seminggu aku tak update blog. I'm veri sori to sesiapa yang cek blog aku tapi takde cerita baru. Aku memang bz gila. Dah la demam dan selsema dan kepala berdenyut-denyut. ESok aku try update.

Kalau takde cerita baru tu paham-paham aje la. Buat la revision cerita aku yang lepas-lepas. Catit point-point penting. Nanti masuk soalan exam. heheh

chow!

3 comments:

pink_kaler said...

ha ah..tak sangka lak ada makhluk sekelaka kau kat sini..

Fina said...

Bro..get well soon bro...makan ubat bebanyak....skarang memang musim demam kepialu...

Tenno Miyake said...

Ala demam pun nak kecoh.. Aku dah lama x demam, pastu ni dah nak demam dah ni.

X lama lagi makin teruk la demam aku ni.. Aduish..

Demam world cup.. Hahaha

Amacam, Ahad ni JADIK????