Monday, December 19, 2005

Anak-anak Taiko

Saje je aku selingkan Gambor anak-anak aku.


Ni gambar anak sulong aku. Iman Hariz. Aku kejutkan dia yang baru tidor. Muka bengang je dekat aku heheheh.


Ni gambar anak aku nombor 2. Iqbal Hadi @ Adik. Like father like son. hehehe


Iqbal lagi. Balik kenduri kawin.. penat!



Anak aku nombor 3. Ayu Humairah. Tengah makan gelang getah. Tak mampu nak bagi makan nasik.

9 comments:

azq said...

heh heh.. comel-comelnyer diorang ni yek... (hahahhaha... puji anak sendiri hikhik)

Taiko said...

like father like sons and daughter

Tenno Miyake said...

apsal buat rambut macam otromen tu?

Taiko said...

punk not dead lah!

Anonymous said...

aku ingat lagi masa kat ittm melaka taiko mesin rambut buat mohawk style pastu masuk library pakai kopiah pastu tunjuk kat aku rambut kat celah2 rak buku... cuba teka taiko.. siapa aku!!

Taiko said...

mana la aku ingat sapa kau anonymous.. kau nak berteka-teki la pulak.. aku teka jugak la..
aku rasa kau ni encik zamzuri la.. betul ke?

Anonymous said...

bukan encek zamzuri, bukan ahmad hassan dan bukan juga gauth jasmong!

Anonymous said...

Keep up the good work film editing schools

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »